AvocatPRO

Primul organizator electronic al activitatii juridice - online

Cere oferta noastra acum!

Avocat PRO - organizator dosare de insatnta

AvocatPRO va ofera:

AvocatPRO primul organizator electronic al activitatii avocatului, caselor de avocatura si a consilierilor juridici din Romania si Uniunea Europeana conceput pe baza procedurii civile si penale actuale!

AvocatPRO administreaza dosarele si semnaleaza prin alerte specifice depunerea la termene a documentelor procedurale, asigura conexiunea cu legislatia si practica judiciara integrata aplicatiei LEGIS, are ca finalitate formularea celor mai temeinice puncte de vedere si asigurarea castigului de cauza.

Facilitati AvocatPRO

Adaugare de dosare noi

de tip consultanta sau instanta cu datele principale (instanta, numar unic, materie, stadiu procesual, stare dosar), datele de identificare a clientului (persoana fizica sau juridica) si indicarea calitatii sale in dosar.

Transformarea dosarului

de tip consultanta, in dosar instanta continutul dosarului initial va fi preluat in sectiunea dosar prealabil a noului dosar de instanta.

Editarea obiectului cauzei

prin alegerea acestuia dintr-o lista predefinita alcatuita dupa structura Codului civil sau penal sau adaugarea unui alt obiect de catre utilizator.

Adaugarea actelor

procedurale in continutul dosarului prin incarcarea acestora de pe propriul computer si definirea principalilor parametri de identificare (data crearii documentului, partea in numele careia este creat documentul, tipul de act, si o descriere succinta).

Termenele procedurale

si atentionarile pot fi fixate prin alegerea datei dintr-un calendar si avertizeaza utilizatorul la deschiderea, aplicatiei asupra necesitatii depunerii actelor in timp util la dosarul cauzei sau prezentarea in instanta sau la alte institutii.

Calendarul de evenimente

reprezinta agenda activitatilor si termenelor dintr-un anumit interval de timp.

Sincronizare

termene, parti si obiect dosar cu portalul instantelor de judecta.

Monitorizare firme

un serviciu care prin simpla completare a CUI-urilor dorite, returneaza pentru fiecare firma, date din Buletinul Procedurilor de Insolventa - in cazul in care acestea exista.

Facilitati de cautare

complexe a dosarelor si a inregistrarilor din cadrul acestora, in functie de multiple criterii (Numar/An dosar, Nume client, Interval dosar, Obiect dosar, Instanta, Complet instanta, Avocat).

Drepturi

de consultare si/sau de editare a unui dosar, pe nivele securizate de acces, stabilite in cadrul organizatiei.

Tehnologie

performanta, inovativa, acces online permanent la informatii.

Posibilitatea de restaurare

a bezei de date la o versiune anterioara.

Rapoarte

de activitate, statistice si la nivel de client - criterii de raportare: dosare finalizate (favorabil/nefavorabil), valoare dosar, debit recuperat/restant.

Avantaje AvocatPRO

AvocatPRO cel mai nou si mai performant sistem de gestionare, ordonare si modificare a dosarelor litigioase, precum si a altor documente, care pot forma doar partea de consultanta, utilizata cu succes pentru gestionarea corespondentei interne sau cu alte institutii si autoritati fara a constitui un dosar de instanta.

MARELE PLUS al acestei aplicatii si marele dumneavoastra castig de timp este ca va putem incarca in timp real toate dosarele institutiei/societatii dumneavoastra existente pe rolul tuturor instantelor din tara, sau numai al unei instante, intr-o anumita perioada de timp.

Aplicatia si datele vor fi instalate pe serverul CTCE, unde se va crea o instanta atat a bazei de date cat si a aplicatiei special pentru beneficiarul respectiv, astfel incat datele acestuia vor fi complet izolate de ale altor utilizatori si nu vor interfera in nici un fel cu acestea.

Accesul in aplicatie se face pe baza de user si parola. Orice acces la informatiile stocate de catre utilizatori se face doar daca utilizatorul respectiv are drepturile de acces necesare.

Parolele sunt stocate in baza de date criptata cu algoritmul MD5 ceea ce asigura securitatea lor atat impotriva furtului prin accesarea directa a bazei de date cat si impotriva modificarilor neautorizate.

Accesul la aplicatie si transferul datelor se poate face prin protocol securizat SSL ceea ce impiedica o eventuala interceptare a lor.

Avantaje:

  • Reducerea cheltuielilor cu resursele hardware.
  • Mentenanta bazelor de date este asigurata de catre CTCE.
  • Siguranta datelor.
  • Accesul la versiunile noi ale aplicatiei este asigurat de CTCE cu prioritate.